Ik ben TaalTut.


Ik ben tekstschrijver.
Ik schrijf artikelen, folders, columns over de meest uiteenlopende onderwerpen. Dat maakt schrijven ook zo leuk: ik kom met allerlei mensen en branches in aanraking. Op die manier leer ik zelf een heleboel van mijn opdrachtgevers. Na een uitgebreid voorgesprek, waarin ik vooral heel veel vragen stel, ga ik aan de slag. Het resultaat is dan een document dat jouw verhaal vertelt, op een manier die voor de doelgroep prettig leesbaar is.


Ik ben SEO specialist.
Schrijven voor het internet vraagt om een andere benadering van tekst en doelgroep. De lezer heeft over het algemeen maar weinig geduld en klikt graag snel door naar de pagina waar hij werkelijk naar op zoek is. SEO is een belangrijk middel om je website hoog in Google te laten scoren. Maar naast het gebruik van de juiste zoektermen op de juiste plaats, is relevante content steeds belangijker om hoog te eindigen bij de zoekresultaten.
Al mijn teksten zijn SEO-geoptimaliseerd. Ik doe een zoekwoordenonderzoek en verwerk de resultaten in mijn webteksten. Even belangrijk is jouw verhaal wat ik vertel. De informatie moet boeiend zijn voor de lezer en leiden tot conversie. Want daar gaat het uiteindelijk om: de lezer aanzetten tot actie.


Ik ben zakelijk blogger.
Zakelijk bloggen is een goedkope, maar effectieve manier om jezelf in de kijker te spelen.Een goede blog is enorm waardevol voor je bedrijfswebsite. Het trekt veel bezoekers en het lokt interactie uit met je doelgroep. Zo kun je erachter komen wat er leeft en wat je bezoekers belangrijk vinden.
Een bijkomend effect: blogs zorgen ervoor dat je vindbaarheid in zoekmachines er flink op vooruit gaat. In je blogs geef je antwoord op vragen die jouw doelgroep heeft. Via Google komt jouw blog naar boven en verhoog je je bezoekersaantallen. Natuurlijk deel je je blogs ook via je social media kanalen, wat weer extra traffic oplevert.
Daarnaast geef je je bedrijf een persoonlijke touch. Je laat zien wie je bent en waar je heel erg goed in bent. Je deelt je kennis en expertise, waarmee je het vertrouwen van de lezer wint. Die lezer zou daardoor wel eens jouw nieuwe klant kunnen worden.